旗木卡卡西

cultivate your hunger before you idealize
在你幻想前激發你的渴望
motivate your anger to make them realize
提高你的憤怒讓他們去正視你
climbing the mountain never coming down
登上山峰,永不退縮
break into the comtents never falling down
進入新的世界,永不落後
my knee is too shaking like I was twelve
我的膝蓋在顫抖好像我還12歲
sneaking out of classroom by the backdoor
從後門偷偷溜出教室
a man rail at me twice but I didni't care
一人責駡了我兩次但我不在乎
waiting me is wasting for people like me
等待一個像我這樣的人
don's try,you look so wise
不要如此明智地生活
don't cry, cause you're so right
不要哭泣 因爲你是正確的
don't dry, with fakes or tears
不要無淚的哭泣 (PS.台譯)
cause you will hate yourself in the end
因爲最終你會痛恨自己

don't try,to look so wise
不要如此明智地生活
don't cry, cause you're so right
不要哭泣因爲你是正確的
don't dry, with fakes or tears
不要用僞裝或眼淚
cause you will hate yourself in the end
因爲最終你會痛恨自己

don't try,to look so wise
不要如此明智地生活
don't cry, cause you're so right
不要哭泣因爲你是正確的
don't dry, with fakes or tears
不要用僞裝或眼淚




大陸那邊的翻譯看起來怪怪的......
說不上來哪裡不對...


火影ED裡我相當喜歡這首
動畫中鳴人孤獨地追著一隻蝴蝶,相當有情境意向>
畫風也很柔和
最終他也不是孤單一人,而是和同伴一起(最滿意的一點)

arrow
arrow
    全站熱搜

    angelwing3920 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()